XXI Jornada Lleimat: Compartim matemàtiques.

Nom
Edifici Polivalent 1, Campus de Cappont, Universitat de Lleida
Finalització:

L'Equip ICE "Lleimat" de matemàtiques proposa aquesta jornada amb xerrades i tallers adreçats tant a docents de Primària com de Secundària.

Programa de la jornada:

Les activitats es distribuiran entre les aules 3.02, 3.09 i 3.11 de l'Edifici Polivalent 1, Campus de Cappont, Universitat de Lleida

8.45 – 9.00  Rebuda

9.00 – 9.10  Benvinguda i presentació jornada

9.10 – 10.25 Xerrada inaugural: «Preguntes per fer matemàtiques», a càrrec de Guillem Bonet  (INS Santa Coloma de Farners)

10.30 – 11.15  Tallers paral·lels:

Primària: «Història dels nombres. Context i pretext per aprendre matemàtiques», a càrrec de Sílvia Margelí   (Creamat)

Secundària: «Contagis, vacunes i xarxes. Models matemàtics per entendre la propagació de malalties», a càrrec de                         Martí Cuquet (INS Antoni Cumella)

11.15 – 11.45  Esmorzar

11.45 – 12.30 Tallers paral·lels:

Primària: «Comprem, venm i aproximem», a càrrec de Gemma Masip i Maria Aguilar (INS Samuel Gili i Gaya)

Secundària: «Introducció a l’àlgebra a través de l’estudi de patrons visuals», a càrrec de Pau Balaguer (INS Joan Brudieu)

12.35 – 12.45 Presentació del C2EM a càrrec de Jordi Deulofeu (comitè científic del congrés)

12.45 – 14.00 Cloenda: «Millorar la gestió de la classe de matemàtiques. Un model de formació», a càrrec de Jordi Deulofeu (UAB)

14.00  Comiat

Enllaç d'inscripció.

Programa en PDF.

Informació detallada de les activitats i els ponents.