Trobada Formativa GEP-dual

"Mestres que formen mestres: pràcticum i codocència, aprenentatge compartit".

Captura de pantalla 2022-02-04 a les 20.30.31

El passat dia 16 de febrer vam portar a terme la trobada formativa on mentors-res, coordinadors-res,  tutors-res de pràctiques de la FEPTS i aprenents/es vam reflexionar sobre el pràcticum i la codocència.

L’Andrea Jardí, investigadora a l’Àrea de coneixement, Didàctica i Organització Escolar a la Fac. d’Educació de la UB, va impartir la ponència “Mestres que formen mestres: pràcticum i codocència, aprenentatge compartit“.

Andrea Jardí. Mestres que formen mestres: pràcticum i codocència, aprenentatge compartit.

També vam comptar amb la intervenció de la Laura Baldomà, mentora i coordinadora de l'escola La Mitjana, i de la Paula Ané, aprenenta de 4t curs GEP-dual.

Laura Baldomà, una experiència en codocència.

Paula Ané, una perspectiva com a aprenenta del GEP-dual.

La segona part, distribuïts en diferents sales virtuals es va realitzar una dinàmica de treball on es va reflexionar i conversar conjuntament -mentors/es, tutors/es i aprenents/es - en relació al pràcticum i la codocència i a partir de diferents preguntes.

Algunes aportacions

Programa Formació_2022.02.16