TDAH: de l'evidència a la pràctica

Informació de l'esdeveniment
Inici:
 | 
Finalització:
 | 

Conferència organitzada per l'equip ICE de Trastorns que condicionen l'aprenentatge i adreçada a Orientadors/es educatius (centres, EAP) i professorat de primària i secundària interessat en l'àmbit.

En aquesta xerrada s'abordarà, des de l'evidència científica aquest trastorn del neurodesenvolupament que afecta a més d'un 6% de la població. Tot i haver estat un dels trastorns més qüestionats, després de més de mig segle d'investigació sabem com, la simptomatologia del TDAH, impacta de forma directa en la vida acadèmica, laboral i personal de la persona.

Objectius de la formació:

-Entendre la definició del què és i el què no és el TDAH.
-Identificar la simptomatologia en qualsevol edat.
-Dotar d'eines per a treballar a l'aula.
-Identificar quines adaptacions cal fer a l'aula i com desenvolupar-les.

Formadora: 

MARIA GARAU ROLANDI.  Llicenciada en psicologia, experta en neuropsicologia i psicoterapeuta. Desenvolupa les seves funcions com a neuropsicòloga a la seva pròpia consulta (Neuro&Psico) en la qual tracta a usuaris adults de tot el món en format telemàtic. A més, combina aquestes funcions amb l'abordatge neuropsicològic en l'etapa infantojuvenil a l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. Ha estat autora i coautora de diverses publicacions científiques i de caràcter divulgatiu. És també consultora a la UOC i docent en diferents màsters i formadora en entitats privades.

Dades de la formació:

Calendari i horari: Dijous, 22 de febrer de 2024. De 17.30 a 19.00 hores.
 
Format: Telemàtic. S'enviarà l'enllaç de la sala virtual a les persones inscrites.
 
Activitat no certificada pel Departament d'Educació.
 

Inscripció: (tancada)

 

Vídeo de la conferència

 
 
 

 

Agenda