La transició energètica del segle XXI (T21)

lightbulb-g5e5b27bd0_1280

Descripció:

Davant de l'emergència climàtica, cada cop creix més la preocupació i urgència per trobar un nou model energètic que representi una alternativa a la creixent demanda de l'energia. Actualment, les fonts d'energia procedents dels combustibles basats en derivats del carbó, ja no poden donar resposta al creixement sostingut de les societats econòmicament avançades. Cal un canvi de paradigma tant en el model social com en la gestió de les energies que l'acompanya. Davant d'aquest tema tan complex ens cal reflexió i explicacions de la mà de persones expertes que ens assenyalin una sortida raonable. Per aquest motiu, l'Equip ICE ALMIA-educativa ha convidat al Sr Ramon Sans, expert en aquest tema.

Ramon Sans Rovira és enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya i màster en Tècniques de Direcció i Gestió Empresarial per la Universitat de Barcelona, on també realitza diversos postgraus. La seva dilatada vida professional, de gairebé quaranta anys, s’ha desenvolupat a la multinacional catalana Girbau (www.girbau.cat), empresa dedicada a la fabricació de béns d’equip, on ha exercit com a director tècnic durant vint i cinc anys i com a vicepresident durant deu, dedicant gran part del seu treball a innovació i desenvolupament tant en l’àmbit mecànic com en l’energètic.

La seva preocupació en el camp de l’energia el porta a treballar per un canvi de model energètic i social sostenible. Ramon Sans ha ideat i desenvolupat els itineraris energètics i l’estudi de la TE21®, motius dels llibres: La darrera oportunitat (febrer 2016) i El col·lapse és evitable (gener 2014), ambdós de la seva col·lecció La Transició energètica del Segle XXI (TE21). (Editorial Octaedro). Sobre aquest tema, ha donat més de 200 conferències a Catalunya, a Espanya i a la UE i ha intervingut en diverses entrevistes de radio i de televisió.

Organitzen:

Descarrega’t   EL CARTELL