III Trobada de cançó improvisada de Ponent

Finalització:

DIA, HORA I LLOC:

13 de juny, a les 10:30h. Sala 2 de l'Auditori Enric Granados de Lleida.

INTRODUCCIÓ:

Des de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UdL, l’Equip ICE Corrandescola Ponent organitza un Taller de cançó improvisada.

Segons les experiències que s’han anat duent a terme a escoles i instituts durant última dècada es pot afirmar que la cançó improvisada fa que els alumnes tinguin una millora substancial en els aprenentatges: progrés en relació a l’expressió oral, adquisició de vocabulari, en el cant solista, precisió rítmica i melòdica, etc. També provoca que es creïn vivències positives vers la llengua i la cultura catalana, i que la música pugui aglutinar l'escola entorn al cant en diferents formats.

Per aquest motiu, i amb la voluntat d’aprofundir en el treball de la glosa de forma directa s’han organitzat aquestes sessions.

CENTRES PARTICIPANTS:

Escola Pinyana, Alfarràs.
    Escola Els Til·lers, Artesa de Lleida.
    ZER El Montsec, (Gerb, Os de Balaguer, Les Avellanes, Tartareu i Àger)
    ZER La Coma, (Montoliu i Sudanell).
    Escola Sant Jordi, Lleida.
    Escola Balàfia-Pinyana, Lleida.
    Escola La Noguera