II Jornada dels Equips ICE de la Universitat de Lleida

Finalització:

Descripció:

En el curs 2021-2022 varem plantejar la necessitat d'establir una una base de treball per als equips ICE, per tal que avancessin per aprofundir en la recerca educativa i la innovació, com un instrument per fer créixer el coneixement didàctic i pedagògic el professorat. La finalitat apunta a la necessitat de constituir uns referents clars davant de la transformació educativa que s'està produint en el nostre país i que demana de nous coneixements basats en la pràctica docent i en la realitat socioeducativa de la formació de l'alumnat no universitari.

Des de l'ICE de la Universitat de Lleida proposem una formació especifica pels membres dels equips ICE sobre els nous reptes de l'educació:

Dijous, 3 de novembre de 2022

18.00h  Presentació/benvinguda, a càrrec del Sr. Fernando Guirado, Director de l'ICE

18.30 h Ponència, La transformació educativa: una necessitat”, a càrrec de Sra. Gemma Arrufat, Inspectora en Cap del Departament d'Educació. Serveis Territorials d'Educació de Lleida. i de Sra. Carme Huguet, Inspectora en cap adjunta dels Serveis Territorials d'Educació de Lleida.

19.30h Torn de preguntes

Horari: de 18 a 20 h.

LLoc: Auditori del Tranfronter, Campus Cappont de la UdL.

Presencial.

Dimarts, 8 de novembre de 2022

18:00 Ponència/taller, "El rol de la recerca en la innovació educativa. Taller de reflexió i acció en la pràctica diària dels ICE", a càrrec de la Dra. Angelina Sànchez Martí, Professora lectora Serra Húnter de l’àrea de Mètodes d’Investigació i Diagnòstic en Educació del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

El taller versarà sobre el rol que pot adoptar la recerca educativa en la pràctica docent com a eina de reflexió, però també de transformació i canvi per a la millora. S'aportaran alguns exemples internacionals del rol que altres sistemes educatius donen a la recerca. Per altra banda, es discutirà el rol dels ICE com a institucions transfrontereres que poden connectar la recerca i la pràctica docent en els centres educatius d'infantil, primària i secundària. En aquest sentit, s'oferirà un taller de reflexió i acció per repensar la recerca educativa en la pràctica diària.

Horari: de 18 a 20 h.

LLoc: Aula 1.03 de l'edifici Polivalent 1, Campus Cappont de la UdL.

Presencial.

INSCRIPCIÓ XTEC: Click