1a Jornada "Mindfulness i educació"

Sala d'actes de l'Edifici del Rectorat
Adreça:

Pl. de Víctor Siurana, 1

Campus de Rectorat

Preu:
20 euros
IMG_1452

El dimecres 28 de juny, ha tingut lloc al Campus de Rectorat de la Universitat de Lleida, a la Facultat de Lletres, la 1a Jornada "Mindfulness i educació", promoguda per l'Equip ICE "Mindfulness i educació".

Aquesta primera jornada és un punt de partença per tal d'ajudar a difondre l'estat de la qüestió del mindfulness en l'àmbit de l'educació formal, a fi d'aconseguir que els beneficis de l'atenció plena arribin als infants en edats primerenques i que el professorat, des de l'autocura personal, pugui integrar el mindfulness en la pràctica diària amb els infants i adolescents.

L'objectiu d'aquesta jornada és donar a conèixer la potencialitat del mindfulness en l’àmbit educatiu, sensibilitzant sobre l’aplicació de l’atenció plena o mindfulness als centres i a la comunitat educativa. A més, tenir una primera aproximació pràctica a l’experiència del mindfulness, intercanviar coneixements entre els centres educatius que han començat a aplicar programes de mindfulness.

Durant tot el dia es va poder assistir a xerrades, estudis pràctics i posades en comú de diferents experiències i estudis. La jornada va comptar amb més de 200 mestres i professors, un gran èxit d'assistència.

Pots consultar el programa de tota la jornada clicant aquí.

En aquest enllaç podeu veure les fotografies que es van fer durant la jornada.

En aquest enllaç us podeu baixar les presentacions dels ponents de la jornada.