Equip ICE en Aprenentatge Servei i Pedagogia de la Transformació "Cafès ApS"

Coordinació

Nom: Joan Dalmau
Email: joandalmauvilella@gmail.com

Descripció

Som heterogenis, tenim veus polièdriques. Al nostre equip hi ha professorat de primària, secundària, batxillerat, cicles formatius, universitaris, educadors socials, psicopedagogs, i també hi ha tècnics de l'ajuntament, d'entitats. La diversitat i les experiències que tenim cadascun són el nostre punt fort, tothom pot aportar amb la visió d'un àmbit diferent.

Activitats i Recursos

Recursos:

• Com poder seguir treballant per a fer de la societat un lloc millor, fent-ho des de casa? Consulta aquí la proposta que ha editat el Centre Promotor d'APS de Barcelona, impulsant la realització de projectes i d’activitats d’aprenentatge servei i Servei Comunitari des del confinament amb l’objectiu de mitigar les conseqüències de la COVID-19.

ACTIVITATS REALITZADES

2019
9 i 29 d'abril Cicle de conferències: "Mirades ApS: dues perspectives i una reflexió" Xerrades en què s'incideix en la importància de la reflexió sobre els projectes d'Aprenentatge i Servei i les eines i utilitats que proporcionen.
2018
23 de febrer III Trobada Pedagògica d'Aprenentatge Servei i Servei Comunitari a les Terres de Lleida

Des de l’equip ICE en Aprenentatge Servei *Cafès ApS*, ens plau convidar-vos a la III TROBADA PEDAGÒGICA DE SERVEI COMUNITARI DE LES TERRES DE PONENT “Enxarxa’t a l’APS” que tindrà lloc el proper 23 de febrer de 9:00h a 14:00h a l’Auditori del Centre Transfronterer de Cultures i Cooperació de la Universitat de Lleida.

La jornada pretén ser un espai de trobada, reflexió i diàleg envers l’Aprenentatge Servei.

8 de març Xerrada amb Roser Batlle

El passat dimecres 8 de març, Roser Batlle va venir a la Universitat de Lleida en el marc d'una jornada organitzada per l'Equip ICE "Cafès ApS".

18 de maig Presentació projecte ApS Medicaments: qui, quan, com

És una proposta educativa que integra l’aprenentatge i l’acció concretada en un servei en l’àmbit familiar i comunitari. Té l’objectiu que els joves de 14-16 anys esdevinguin competents en l’ús dels medicaments, tant a l’hora d’utilitzar-los per a tractar les dolències més freqüents que els poden afectar, com a l’hora d’ eliminar-los quan esdevenen residus.

Darrera modificació: