EQUIPS ICE

Els Equips ICE de la UdL es defineixen com a grups de treball constituïts per professorat provinent de diferents nivells educatius, des de l’educació Infantil fins a la formació superior universitària; un professorat pluri-disciplinar i pluri-nivell que treballa sobre una determinada àrea del coneixement amb l’objectiu de contribuir a la formació permanent i a la millora de la tasca docent, que ha de revertir finalment en els alumnes de primària i secundària, futurs estudiants universitaris.


Així, els Equips ICE tenen com a objectiu comú la innovació docent i la formació permanent del professorat per la millora de la seva tasca docent. Aquest eix central s’estructura a l’entorn de dues actuacions bàsiques:


a) Autoformació col·lectiva, aprofitant l’experiència i el gran ventall de recursos que cadascun dels membres pot aportar a l’equip, així com les accions de recerca educativa que tant individualment com col·lectivament duen a terme.


b) Disseny i participació en activitats de formació permanent, com elaboració de materials, organització de cursos de formació, jornades, conferències, tallers, trobades pedagògiques, intercanvis d’experiències, taules rodones i tasques de supervisió docent, proposta i avaluació de metodologies...

 

La normativa que regula el funcionament i les funcions dels equips ICE, així com les diferents convocatòries anuals es troben en  aquest enllaç

 


 

 

Registre dels equips ICE - Curs 2018-19

 

Equip ICE

Coordinador/a

Observacions

ALMIA-Educativa (Prim-Sec)

Isabel del Arco (docent UdL)

Equip Nou -

Curs 18-19


Altes capacitats

Rosa Maria Garzón i Letícia Benedí (docents i psicopedagoga)

 

Anglès a primer cicle d’educació infantil (0-3)

Mònica Berenguer (docent)

 

Anglès a secundària

Montse Irun (docent Sec - UdL)

 

Aprenentatge basat en projectes a l'FP (ABP)

Nicolau Gadeano (inspector)

 

Equip ICE en Aprenentatge Servei i Pedagogia

de la Transformació "Cafès ApS"

Joan Dalmau (docent)

 

Clàssiques (Secundària)

Pilar Ribes (docent)

 

Comunitat i Família (Prim-Sec‐Externs)

Bartomeu Buira (docent)

 

Comunitats d’Aprenentatge

Helena Tamames i Noèlia Marín (docents)

 

Didàctica de les Ciències i la Tecnologia (Sec)

Esther Pintó i Sole Maresma (docents)

 

Didàctica de les Matemàtiques - Lleimat

(Prim-Sec)

M.Alba Carrasco Mallol (docent)

 

Dislèxia

Lourdes Llovera i Carme Badia (docents)

 

Economia Social i Solidària

Pere Enciso (docent UdL)

Equip Nou

Curs 18-19

Educació i Mindfulness

Antonieta Aldabó (docent)

 

Educació Infantil

Montse Cortadellas (docent)

 

Escolta’m

Glòria Farré i Àngels Morera (docents)

 

Filosofia per a nens/es/ Comunitat de

Recerca de Ponent

Antònia Guillaumet (docent)

 

FOL a Secundària

Ma. Carmen Gutiérrez.

 

Geomèdia - Geolocal (Sec‐UdL)

Ignasi Aldomà (docent UdL)

Dolors Pifarré (docent)

 

Gestions Creatives

Pepa Valls (docent UdL)

 

GREEP (Grup de Recerca Educació,

Estadística i Probabilitat)

Assumpta Estrada (docent UdL)

 

Implementació i difusió de l’emprenedoria a l’FP

Lluís Herrera (docent)

 

Innovació Educativa InnoEdLleida

Mònica Buj (docent)

 

L’anglès va de debò. Projecte educatiu

Laura Gabernet

 

Llengua i Literatura castellanes (Sec‐UdL)

Antoni Not (docent)

Rosa Mateu (docent UdL)

 

Llengua i Literatura catalanes (Sec‐UdL)

Roser Jurado (docent)

Jordi Suïls (docent UdL)

Equip Nou

Curs 18-19

Serveis socioculturals a la comunitat i

lideratge distribuït /equip de treball (ESSILD)

Josefina Minguell

Equip Nou

Curs 18-19

Tecnologia, programació i robòtica (Secundària)

Lluís Gràcia (docent)

Sílvia Faus (docent)

 

 

 

 

Equips ICE que han acabat el seu projecte

 

Equip ICE

Coordinador/a

Observacions

Aprenentatge integrat de continguts

en llengua estrangera (AICLE):

anglès (CLIL) i francès (ÉMILE) a la FP

 Estefania Pedrós  Baixa  2018

Ciència a l'escola

Fanny Majó

Baixa 2018

Didàctica de les Ciències Socials

Imma Sánchez

Baixa 2018

Família professional d’informàtica i

comunicacions

Rafa Castaño

Ferran Gutiérrez

Baixa 2018

Impuls a les TAC a l’aula

Joan J. Vitores

Baixa 2018