Equip ICE Educació estadística i probabilitat

Nom: Assumpta Estrada
Email: aestrada@matematica.udl.cat

Descripció

Som un equip que estem treballant l'estadística i la probabilitat en escoles de primària per a detectar errors i dificultats. En aquest món que vivim tant tecnològic, també mirarem com influeixen les noves tecnologies en el procés d'aprenentatge dels més petits. Els resultats que en surten de cada curs serveixen per a poder analitzar-ho en anys posteriors i utilitzar-ho com a retroalimentació.

Nosaltres som professors de primària que estem acostumats a fer pràctiques enriquidores a les classes, però el que no fem mai és fer un treball tant reflexiu com aquest, és tot un repte.

Activitats i Recursos

ACTIVITATS REALITZADES

2019
4 de maig Jornada d'Educació Estadística Jornada dedicada a formar el professorat d'Educació Infantil i Primària per entendre les diverses formes possibles d'aplicar l'àmbit de l'estadística a l'aula.

• Projecte a escoles de primària - L'objectiu principal és saber com els alumnes treballen l'estadística sense haver-ho estudiat prèviament. A partir d'una anàlisi de com treballen dos grups de nens, els que tenen nocions d'estadística i els que no, i saber quines idees prèvies tenen, nosaltres decidirem com treballar-ho. Primer analitzarem la classe que en sap i posteriorment a la classe que no per veure quins són els resultats. Tot això ens servirà per exposar-ho a congressos i extreure'n conclusions.
   Darrera modificació: