Jornada d'Educació Estadística

Adreça:

Edifici Polivalent, Campus de Cappont, Universitat de Lleida

L'Equip ICE d'Educació Estadística i Probabilitat s'encarrega de preparar una jornada dirigida al professorat d'Educació Infantil i Primària. El que es pretén és formar als seus assistents dins aquest àmbit perquè entenguin les diverses formes d'aplicar l'estadística a l'aula.

En primer lloc Neus Vila, Vicerectora d'Estudiants de la UdL, i Assumpta Estrada, coordinadora de l'equip organitzador i responsable de l'Equip de Matemàtica de la Udl, s'encarregaran d'inaugurar la jornada. Donaran pas a la conferència principal: "Estadística y probabilidad: unas gafas para entender el mundo", de la mà del docent de la Universidad de Zaragoza Dr. Pablo Beltrán.

A partir de les 11:30 els i les membres del mateix Equip ICE GREEP (Grup de Recerca d'Educació Estadística i Probabilitat) s'ocuparan de realitzar dos tallers: "Ús i viabilitat des applets en educació estadística" i "Bones pràctiques d'estadística i probabilitat a l'escola". Aquests tallers es repetiran a les 12:45 per poder cloure la jornada a les 14:00.

Cartell de la Jornada