VII CONGRESSVS DISCIPVLORVM LINGVAE LATINAE

Ja tenim el cartell guanyador del VII CONGRESSVS DISCIPVLORVM LINGVAE LATINAE, la trobada anual de l'alumnat de Llatí de 4t d'ESO a Iesso, l'actual Guissona, que organitza l' ICE Clàssiques amb la col·laboració del Museu de Guissona, el dia 20 d'abril.

La trobada aplegarà 200 alumnes de tota la demarcació de Lleida de 19 centres amb l'objectiu de promoure l'estudi de les llengües clàssiques i valorar el patrimoni arqueològic de les nostres terres.

Durant tot el dia, l'alumnat realitzarà diverses activitats com una gimcana al parc arqueològic i museu de Guissona i tallers de cultura romana com d'escriptura, vestimenta, ungüents...
A més, gaudirà d'una representació que duran a terme membres de l'Associació Els tarongers on aprendran com vivia un adolescent en època romana.

Per a més informació,