Una mirada a l’art de l’escolta i de la pregunta (des de la PNL i el coaching)

IV Jornada per a professionals de diferents àmbits que treballen amb famílies

Captura

Les primeres veus que escoltem al néixer acostumen a ser les de la nostra família i amistats més properes, i és en l’entorn familiar on aprenem a parlar. Posteriorment l’escola contribueix a millorar el llenguatge i ens ajuda a explicar-nos en l’àmbit social, en la forma més adient a cada context.

I a escoltar, qui ens ensenya? N’aprenem?

Acompanyar famílies, acompanyar persones, comporta una sèrie de destreses que, unides a una disposició i actituds internes ajuden en la gestió d’aquesta tasca professional.

Al llarg d’aquesta jornada que presentem es reforçarà la idea que l’escolta és una d’aquestes destreses, entenent que una escolta de qualitat garanteix bones preguntes i, com a conseqüència, una bona intervenció.

Sabem, notem que alguna cosa a nivell intern s’obre quan ens sentim escoltats sense prejudicis. En aquestes circumstàncies la relació ofereix bones oportunitats per a tothom.

Actituds i tècniques que afavoreixen l’art de l’escolta i la pregunta seran el fil conductor d’aquesta nova trobada per a professionals que treballen acompanyant famílies.

Informació de la Jornada

Inscripcions