Tornar a Ítaca, recursos per treballar l’ Odissea a l’aula

Informació de l'esdeveniment
Inici:
 | 
Finalització:
 | 

Meritxell Blay, llicenciada en Filologia Clàssica per la UB i professora de Llatí i Grec secundària i Batxillerat. Ha adaptat la Ilíada, l’Odissea i els Mitesgrecs per a públic jove a l’editorial Galera.Fem que l’Odissea torni a navegar per les nostres aules!

Una xerrada per redescobrir Homer, connectar els mites clàssics amb el món actual i transformar-ne la lectura en experiències d’aprenentatge significatives.

Llegir, imaginar i crear: noves maneres d’apropar-nos als textos amb debats, escriptura creativa i podcasts.

Connectar Homer amb el present: cinema, art, literatura i música per descobrir com els mites continuen vius i obrir noves mirades, també des de la perspectiva de gènere.

Inspirar i portar-ho a l’aula: idees, recursos i projectes per dissenyar situacions d’aprenentatge motivadores i avaluar per competències.

Un espai per compartir experiències, experimentar amb recursos i endur-nos idees pràctiques, creatives i fàcils d’aplicar a l’aula.

Activitat sense inscripció ni certificació. 

Accdés lliure fins a completar l'aforament.

Agenda