¿Qué profesiones tienen que ver con la lengua?

Finalització:

Després de l'èxit que va tenir la presentació del llibre Lingüistas de hoy: profesiones para el siglo XXI (Síntesis, 2023) a càrrec de la coordinadora d’aquesta obra col·lectiva, la lingüista forense Sheila Queralt, orientada a professorat de Secundària, ara volem que els estudiants de batxillerat coneguin les moltes opcions que tenen els estudis filològics en general de cara a exercir diferents professions, que van molt més enllà de ser professor de llengua i literatura.

Sheila Queralt ens oferirà una conferència adreçada als estudiants de batxillerat que porta per títol “¿Qué profesiones tienen que ver con la lengua?” el proper 21 de febrer (dimecres) a la Sala de juntes de la 2a planta  de l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida a partir de les 13:15 amb una durada aproximada d’una hora, inclòs el col·loqui o torn de preguntes.

Per assistir a la xerrada, cal que el professorat s’inscrigui a través d'aquest formulari. Les sol·licituds seran ateses per ordre d'arribada fins completar l'aforament de la sala.