Jornada de filosofia per a nens i nenes

cartell filosofia per a nens (modificat i definitiu)
Aula 3.01 de l'Edifici Polivalent
Adreça:

Campus Cappont de la UdL.

|
Finalització:
 |

L’Equip ICE de Filosofia per a nens i nenes de la Universitat de Lleida va organitzar el passat 16 de març una jornada per tal de mostrar i reflexionar sobre la introducció de la filosofia a les aules. Es van fer tallers on els nens amb un mestre conductor van fer una sessió de filosofia en directe, seguit d'un espai de debat i reflexió.

PROGRAMA DE LA JORNADA

09:15  Recepció dels assistents

09:30  Benvinguda institucional

09:45  Conferència, "El nen filòsof" a càrrec de Jordi Nomen, professor de filosofia i ciències socials i autor del llibre: El nen filòsof.

11:30  Pausa

12:00 Tallers amb alumnat d'educació infantil, primària i secundària

Taller 1: Filosofem amb Keith Haring, amb alumnes de P5 de l'Escola la Rosella de Roselló. Coordina Antònia Guilllaumet.

Taller 2: Blade Runner:robots humans?, amb alumnes de 5è i 6è de primària de l'escola Sol Ixent de Corbins. Coordina: Araceli Ochoa de Eribe.

Taller 3: Filosofart, amb alumnes de 4t d'ESO del col.legi Episcopal. Coordina: Ignacio Terrado.

14:00 Cloenda

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES