Jornada d'Innovació i Recerca

Recerca_1280
Aula 2.02 - ICE - Edifici Polivalent (Campus de Cappont - Universitat de Lleida)

Jornada d'Innovació i Recerca

L'equip ICE STEAM, el motor del canvi,  organitza el 5 de desembre, una sessió de formació oberta a tot el professorat de Secundària que estigui interessat en l'acompanyament a l'elaboració dels treballs de recerca del Batxilerat.

El títol de l'activitat és Jornada d'Innovació i Recerca. Hi intervindran:

• El professor Ivan Nadal, que farà una xerrada titulada Com fer recerca? Eines de suport Web per a la realització del Treball de Recerca. Preparem per a Congressos.
  • Nerea Duran i Emma Cobas, presentaran el Projecte Podi: Prehistòria oberta, diversa i  inclusiva. Alumnes de 2n de Batxillerat. Institut Carles Vallbona (Granollers).
  • Ariadna Navarro: Sea Energy Project: La Revolució de les onades. Alumna de 2n de Batxillerat. Institut d'Argenonta (Argentona)
  • Razvan-Paul Gorgan: Dieta i Psoriasi. Hi ha relació?. Alumne de 2n de BTX de l'INS Torre Vicens (Lleida). Ha participat en el Projecte Itinera
  • Ada Oliva: Les aquaporines, els canals d'aigua de les cèl·lules. Alumna de 2n de BTX del Col. Maristes Montserrat (Lleida)

Tot i que és una jornada oberta a tot el professorat de secundària, caldria que us inscrivíssiu en aquesta adreça.

Cartell de la Jornada

Algunes fotografies