Jornada Reptes en l’ensenyament i aprenentatge de l’anglès a Primària

Lloc:
Campus de Cappont. Edifici polivalent

Descripció de la Jornada:

L'Equip ICE L'angès va de debó. Projecte Educatiu, de la Universitat de Lleida, organitza aquesta jornada amb l'objectiu de donar eines útils i pràctiques als i les mestres d'anglès per tal de millorar la competència plurilingüe del seu alumnat i, en especial, de la llengua anglesa.

Durant la jornada es presentarà el treball fet per l'Equip ICE i les experiències d'èxit al voltant dels tres eixos que contè la guia elaborada per l'equip:

- Plurilingüisme de l'alumne.

- Estructuració de l'àmbit lingüístic - anglès.

- Metodologies i qualitat de l'Input i de l'Output.

Continguts i programa:

09:30 Recepció dels assistents.

09:45 Benvinguda institucional.

09:50 Presentació del treball de l’Equip ICE l’anglès va de debó! Projecte educatiu.

10:00 La Noguera English Day, a càrrec dels teachers de 19 escoles rurals de la Noguera.

11:00 A trip to Delta, learning from the context, a càrrec de Maria Trepat Utgés de ESC Frederic Godàs, de Lleida.

12:00 Pausa esmorzar.

12:30 El projecte Pluringüe de l’escola, a càrrec de l’equip docent de l’ESC Sant Ròc, de Bossòst.

13:30 Recursos i eines per a l’aula d’anglès, a càrrec de Lourdes Manuel de l’ESC Parc del Saladar, d’Alcarràs.

14:30 Cloenda.

Cartell de la Jornada:

Fes click aquí per ampliar-lo o descarregar-lo.

Inscripció i contacte.

Fotografies de la Jornada.