Jornada Big data i la (r)evolució de les dades a les aules

big data 29 febrer
Edifici Polivalent de Cappont
Finalització:

Descripció i dades d'agenda:

La Jornada "Big data i la (r)evolució de les dades a les aules. Què, com i per què treballar anàlisi de dades a l'educació" va comptar amb la presentació de recursos educatius per a l’anàlisi de dades a primària, secundària i batxillerat. Són eines elaborades durant el projecte europeu SPIDAS i pretenen respondre al repte d'ensenyar a l’alumnat a qüestionar-se i a interpretar les dades, i a utilitzar la tecnologia per visualitzar-les i comprendre-les.

Aquesta Jornada va ser organitzada pel Departament de Psicologia de la Facultat d'Educació Psicologia i Treball Social de la UdL. Es va entregar un certificat de 5h de formació.

• Dia: 29 de febrer de 2020
  • Horari: de 9h a 14h
  • Lloc: Edifici Polivalent de Cappont (UdL), Lleida
  • Espai: 3.01

Objectius de la Jornada:

• Presentació de recursos educatius per treballar l’anàlisi de dades a primària, secundària i batxillerat elaborats durant el projecte
    europeu, SPIDAS.
  • Com ensenyar a l’alumnat a qüestionar-se i a interpretar les dades.
  • Com utilitzar tecnologia que ajudi a visualitzar i comprendre una gran quantitat de dades.

Programa de la jornada:

9:00h Benvinguda i lliurament de la documentació.
9:15h Inauguració i presentació del projecte Europeu desenvolupat a escoles de Lleida.
09:45h Conferència inaugural: "El espejismo de la mayoría" a càrrec de Eduardo Sáenz de Cabezón (Universidad de la Rioja).
10:45h Pausa - cafè.
11:15h Sessió pràctica: La visualització gràfica de les dades mitjançant tecnologia.
12:45h Experiències: presentació de projectes sobre com treballar l'anàlisi crític de dades a les aules.
14:00h Finalitzarà la Jornada.

Inscripció:

Inscripció Xtec (http://bit.do/fs5My)

Inscripció no-Xtec (http://bit.do/fs5ZR)

Cartell de la Jornada: fes click aquí per ampliar-lo o descarregar-lo.

Àlbum de fotografies de la Jornada

Material de la sessió "Com afecta el temps a les nostres vides? Un projecte per aprendre a analitzar críticament les dades a secundària"