II Jornada d'Excel·lència Professional

INTRODUCCIÓ:

L'Equip ICE de Serveis Socioculturals i la Comunitat, adscrit a la Universitat de Lleida, us presentem la  II Jornada d'Excel·lència Professional  en format digital. El contingut de la jornada va adreçat a tot l’alumnat de cicles formatius i a tots els/les professionals del sector.

L'objectiu és treballar l'excel·lència professional a través de les competències clau i professionalitzadores del sector social.

PROGRAMA:

El format de la Jornada s’adapta als recursos tecnològics de cada centre i professionals. Per aquesta jornada hem demanant als/les ponents que ens realitzin uns vídeos per tal que, de manera autònoma, els pugueu visualitzar i treballar a l’aula. Aquesta activitat està planificada per a que es dugui a terme entre el 9 i el 18 de desembre. Deixant al professorat la llibertat en la seva implementació, ajustant-la a l’horari lectiu dels grups.

Els vídeos van acompanyats d’unes fitxes de suport al professorat per tal d’incentivar la reflexió a l’aula, aquestes fitxes se us facilitaran una vegada realitzada la inscripció.

Els tres vídeos que us presentem són:

1.-La importància de riure, a càrrec de Ferran Aixalà Pelegrí, guionista de TV, actor, pallasso, músic, humorista…. bona persona i home feliç. Vídeo.

2.-La igualtat i el bon tracte: eines per l'excel·lència professional, a càrrec Maria Mesalles Villanova, psicòloga del centre d’informació i atenció a les dones de l’Ajuntament de Lleida. Vídeo.

3.-L’actitud, la clau de l’èxit, a càrrec d‘Óscar Becerril, coach de Tàctica 360 i Maria del Olmo, psicòloga de Tàctica 360. Vídeo 1 i Vídeo 2

A QUI S’ADREÇA:

L’activitat del taller està adreçada a l'alumnat i al professorat de la família professional de Serveis Socioculturals i a la Comunitat.

US PODEU DESCARREGAR LES PROPOSTES DE TREBALL ELS VIDEOS DE LA JORNADA:

Ferran Aixalà

Maria Mesalles

Maria del Olmo

INSCRIPCIONS:

Inscripció  alumnat de Cicles Formatius, feu clic

Inscripció professorat del Departament d'Educació, feu clic

Inscripció alumnat UdL i professionals, feu clic

CARTELL, FEU CLICK