II Jornada: L’Educació Infantil, motor per al canvi

Campus de Cappont, UdL

Finalització:

II Jornada: L’Educació Infantil, motor per al canvi

L’objectiu de les Jornades és conèixer diferents models i projectes que donen valor i significació a l’etapa per ella mateixa i a la vegada són palanca de transformació educativa, personal i social.

La jornada inaugural de l'activitat formativa compta amb la conferència a càrrec de Nerea Alzola Maiztegi "La educación infantil: motor de cambio político y educativo" i "L’espectacle de la percepció pura" a càrrec de Jero Martínez i l'equip the-color-lab. Alhora, l'exposició “Sensibilitats pedagògiques” es podrà visitar al vestíbul.

La sessió del dissabte comptarà amb una primera part on s'impartiran 4 comunicacions de 20' cadascuna emmarcades dins el títol "Models i projectes per a una educació harmònica, social  i integral" i una segona part d'aplicació pràctica dels models a l'escola.

Aquestes jornades estan adreçades a educadors/es d’Escola Bressol i Educació Infantil i també a futures professionals.