II Jornada Geogràfica de recerca

Aigua i Societat

Aigua

PRESENTACIÓ

La II Jornada Geogràfica de recerca es durà a terme el proper 6 d'abril de 2022, de les 10:00 a les 12:15 hores, i en format híbrid. La Jornada s’ofereix en format presencial per als centres que vulguin desplaçar-se i es realitzarà a l’Edifici Transfronterer del Campus de Cappont de la UdL. També es podrà seguir en format virtual pels centres que decidiu no fer el desplaçament. Malgrat tot, dependrà de l’evolució de la pandèmia que es pugui realitzar en format presencial. Si el context no és el més adient, es durà a terme en format virtual. S’adreça a l’alumnat i professorat de 2n de Batxillerat. La temàtica de la jornada d’aquesta edició és Aigua i societat. Adjuntem el programa de la Jornada.

Al llarg de la mateixa es durà a terme el lliurament del II Premi Georecerca, adreçat a l’alumnat de 2n de Batxillerat. L’objectiu d’aquest premi és estimular l’esperit investigador entre l’alumnat de Geografia, potenciant petits projectes de recerca de l’entorn més proper. Us encoratgem a inscriure al vostre alumnat. Us adjuntem les bases on trobareu tots els detalls del premi.

PROGRAMA DE LA JORNADA

10:00   PRESENTACIÓ DE LA JORNADA:
A càrrec de Jesús Burgueño, director del Departament de Geografia i Sociologia de la UdL i Glòria Garcia, Coordinadora del grup de treball Geografia en xarxa de l’ICE.

10:15

CONFERÈNCIA: Aigua per a tothom? L’impacte del canvi global en els recursos hídrics.

A càrrec de:

- Ignasi Aldomà, Doctor en Geografia. Professor jubilat de la Universitat de Lleida.
- Ramon J. Batalla, Doctor en Geografia. Catedràtic de Geografia Física de la Universitat de Lleida.

11:15   PRESENTACIÓ DE DUES EXPERIÈNCIES D’AULA: les microrecerques en Geografia.
11:35   LLIURAMENT DEL II PREMI GEORECERCA A ESTUDIANTS DE 2n DE BATXILLERAT
12:00