GrOC: Hacia una enseñanza de gramática competencial y transversal

grammar-389907
Adreça:

Facultat de Lletres-Rectorat, Universitat de Lleida

L'Equip ICE de Lengua y Literatura Castellanas va fer un col·loqui en col·laboració amb el grup GrOC (Gramàtica Orientada a les Competències) per reflexionar sobre la pràctica de la gramàtica a l'aula.

Els encarregats de dur-lo a terme van ser Ángel Gallego i María Bañeras. Ell és Professor Agregat del Departament de Filologia Espanyola de la Universitat Autònoma de Barcelona i un dels membres fundadors de GrOC —a més de coordinador de la matèria de Llengua y Literatura castellanes de las PAU. Bañeras és Llicenciada en Llengua i Literatura espanyoles i, també en Química, una autèntica humanista.

En la sessió es va parlar sobre l'ensenyança de la gramàtica en el context actual, així com l'aplicació de metodologies que combinen enfocaments competencials i transversals.