Comunitat i Família; També ho podem mirar d’una altra manera!?

Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL - C/ Jaume II, 73 (Cappont)

Comunitat i Família; També ho podem mirar d’una altra manera!?

Entenem la supervisió per a professionals com un espai de cura i acompanyament, especialment per aquelles persones que tenen cura d’altres. Es tracta d’un espai que ajuda a comprendre tan el que porten les persones amb les que es treballa, com el que es posa en joc en la relació professional que s’estableix. Així, doncs, la proposta que presentem suposa una eina que va més enllà de la gestió del nostre entorn laboral i professional, perquè esdevé un temps d’aprenentatge i suport tècnic important que ha de permetre afermarnos i consolidar la nostra tasca, mirada i encàrrec social amb les famílies. Espai de caire grupal que aprofita la riquesa de les persones participants amb diversitat de mirades professionals i que cobreix la necessitat d’encontre per tal de compartir experiència, analitzar, reflexionar i aprendre conjuntament.

Dades d'agenda:

Dates: 22/11 i 13/12 de 2018. 10/01, 14/02, 14/03, 11/04 i 9/05 de 2019
Horari: De 18 a 20 h
Lloc: Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL -  C/ Jaume II, 73  (Cappont)
Aula: 1.35 - Sala de Graus
Matrícula: 40 €