Acte de cloenda GEP- dual curs 2020-21

video-9

El passat dia 28 de juny es va desenvolupar l'acte de cloenda GEP-dual del curs 2020 / 2021. Van participar fins a 140 persones, entre persones mentores dels Centres Formadors, persones tutores de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social, estudiants del grau i famílies.

El programa de la jornada estava organitzat en 5 actes:

1.- Conferència Nélida "Ètica i compromís docent: la part oculta de l’iceberg".
2.- Taula rodona a càrrec de Anna Sangrà, Sílvia Roca, Teresa Torres, Judit Hortigüela.
3.- Jerusalema dance challenge, a càrrec de l’escola Pinyana d’Alfarràs.
4.- Lliurament premis VI Concurs de Microrelats.
5.- Relat audiovisual curs 2020-2021. Centres formadors del Grau d'Educació Pimària dual.

1.-Per començar, vam tenir l’oportunitat de seguir virtualment la presentació de Nélida Zaitegui, mestra, pedagoga, directora, inspectora d’Educació i responsable de programes d’innovació educativa del Departament d’Educació del Govern Basc, directora de la revista OGE i també de la revista digital CONVIVES.

La conferència -   Ètica i compromís docent: la part oculta de l’iceberg. Ética y compromiso docente: la parte oculta del iceberg - va permetre reflexionar sobre els valors professionals en la formació inicial de mestres.

Conferència

Seguidament, en una taula rodona representants de les famílies, docents escolars i estudiants del Grau van aportar des de la seva experiència la reflexió sobre l'experiència de formació dual als infants, al centre i en las seva formació respectivament.

Es va finalitzar la trobada amb el lliurament dels premis del VI Concurs de Microrelats, el dance challenge a càrrec de l’escola Pinyana d’Alfarràs i, el relat audiovisual del curs 2020-21.

Tot un acte ple de complicitats i cordialitat en aquest final de curs. Ens vam felicitar mútuament i ens vam citar per retrobar-nos el proper setembre.

Jerusalema dance challenge, a càrrec de l’escola Pinyana d’Alfarràs

Relat audiovisual curs 2020-21

I després de tota la Trobada formativa, et convidem a veure el Relat audiovisual curs 2020-2021, que és una recopilació genuina, fresca i dinàmica d'imatges i fotografies que posen en valor el pràcticum als centres formadors i l'acompanyament dels mentors-res en les intervencions dels seus aprenents/es. Aquesta vegada, sortosament, dins i fora de les aules i sempre respectant les mesure de seguretat per la COVID-19.

Experiències que compartim, que ens fan créixer i que continuarem el curs vinent!