Comunitats d'Aprenentatge: intercanvi d'experiències educatives d'èxit

Captura
Lloc:
Universitat de Lleida
Adreça:

Sala de Juntes de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS), Campus de Cappont UdL

L'Equip ICE de Comunitats d'Aprenentatge organitza una trobada d'intercanvi d'experiències per tal de donar a conèixer la situació actual de les escoles de Lleida que són Comunitats d'Aprenentatge. Hi estan representats tots els centres en diferents moments del seu procés de transformació. Els que ja fa temps que ho són, els que s'han encoratjat a iniciar-se i els que en volen formar part.

Animem a tots els equips educatius de les escoles representades i a aquells que n'estiguin interessats a venir a escoltar com duen a terme els seus projectes comunitaris i com implementen les Actuacions Educatives d'èxit.

AQUÍ podreu trobar algunes de les escoles que hi participen i les seves respectives presentacions com a Comunitats d'Aprenentatge.