XVII Jornada Lleimat: Matemàtiques en moviment

geometry-1044090_1280
Aula 1.03 de l'edifici del Rectorat

XVII Jornada Lleimat: Matemàtiques en moviment

Descripció i programa de la jornada

Com cada curs, l'Equip ICE Lleimat de matemàtiques va organitzar una jornada d'un matí de dissabte, el 15 de febrer, adreçada a tot el professorat interessat en l'ensenyament i aplicació de les matemàtiques, tant en els nivells obligatoris com postobligatoris de l'ensenyament.

La intenció de la jornada era reflexionar tots junts i aprendre noves metodologies i enfocaments per a treballar les matemàtiques amb els/les nostres alumnes.

9.00h

Rebuda

9.15h

Presentació Congrés C2EM Tarragona 2020, a càrrec de Núria Cardet (Comitè cientíc del C2EM, INS Ronda) i Mònica Cardona (Comitè organitzador del C2EM, INS La Mitjana)

9.45h

Tallers:

-Aproximació al GeoGebra, a càrrec de Albert Vicens de l'INS Josep Lladonosa
   -Girs i simetries, a càrrec de Joan Folguera de l'INS Samuel Gili i Gaya
   -Juguem amb les mates, a càrrec de Marta Broto i Raquel Ferrer, de l'Escola Enric Farreny
   -Aproximació al GeoGebra, a càrrec d'Albert Vicens de l'INS Josep Lladonosa

11.15h

Esmorzar

11.45h

Presentació de la jornada: Big data i la (r)evolució de les dades a les aules, a càrrec de Manoli Pifarré (Prof de Psicologia, Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social. Udl.)

12.15h

Tres professors de Matemàtiques expliquen les seves nou activitats preferides, a càrrec de Claudi Alsina, Anton Aubanell i Carme Burgués, (Autors del llibre “Tres professors de matemàtiques”)

13.45h

Cloenda

Cartell de la Jornada

Inscripcions XTEC: (http://bit.do/frQbW)

Materials del taller "Girs i simetries", a càrrec de Joan Folguera, de l'INS Samuel Gili i Gaya.

Àlbum de fotografies de la Jornada

Històric de les Jornada Lleimat - 2019

1.-Resum Jornada Lleimat 2019