VI Jornada STEAM

L'Equip ICE  "Les STEAM, el motor del canvi" organitza, juntament amb altres institucions i entitats, la VI Jornada STEAM, que se celebrarà el proper 11 d’abril a l'Escola Vedruna de Tàrrega.

El contingut de la jornada consisteix en un conjunt de tallers, conferències i activitats científiques adreçades a joves de 14 a 17 anys.

La diada s’iniciarà al matí amb un espectacle inaugural i tot seguit hi haurà tallers repartits per tot el centre urbà, incloent el Parc de Sant Eloi i la llera del riu Ondara.

Durant la tarda, els tallers i conferències seguiran a l’interior de l’escola Vedruna Tàrrega.

La jornada comptarà amb la participació d’uns 350 alumnes, a més dels professors acompanyants.

En aquesta jornada es pretén presentar les disciplines STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Arts i Matemàtiques) de forma que cridi l'atenció als alumnes. S'emmarcarà en l'actualitat, a través de conferències, tallers i visites, entre altres tipus d'activitats dins aquest àmbit, presentades de forma que els i les assistents hi puguin participar activament.

Horari de la Jornada Steam