V Concurs de Relats curts: "Me'n contes un de ciència?"

cartell-concurs-relats
Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida (Saló de Víctor Siurana)

V Concurs de Relats curts: "Me'n contes un de ciència?"

En ocasió de la 23a edició de la Setmana de la Ciència, l'ICE ha organitzat el V Concurs de Relats curts: "Me'n contes un de ciència?".

La finalitat principal d'aquest concurs literari era remarcar la importància de l'ús de l'expressió escrita en totes les àrees del currículum. En aquest cas, es feia un especial incís en l'ús de la paraula com a expressió del coneixement científic i reflexionar sobre aquesta necessària interdisciplinarietat. Els relats a presentar podien ser en català, castellà o en llengua occitana (aranès). El termini d'entrega va ser fins el darrer 14 de desembre.

La participació ha estat per part de joves tant d'educació primària com de secundària. Vam establir premis per als alumnes i també per als seus centres escolars.

Meritxell Morera va ser l'encarregada de ser la veu cantant en l'acte de lliurament de premis, qui a més va llegir cadascun dels contes premiats.

El jurat, qui també hi estava present, estava composat per Neus Vila (vicerectora d'Estudiants de la Universitat de Lleida), Fernando Guirado (membre de l'equip docent de la UdL), Lola González (membre de l'equip docent de la UdL) i Eduard Roure (professor de l'INS Manuel de Montsuar).

Podeu consultar les bases de la convocatòria que vam fer del concurs aquí. I aquí podreu trobar l'acta de resolució del concurs.

Informació de la convocatòria

Primer premi de català d'Educació Primària:

Brahim Labiad

Segon premi de català d'Educació Primària:

Mar Carrera

Primer premi de català d'Educació Secundària:

Ainhoa Seguí

Segon premi de català d'Educació Secundària:

Daniel Navas

Primer premi de castellà d'Educació Primària:

Nora Lahuerta

Primer premi de castellà d'Educació Secundària: