Un matí diferent a la FEPTS amb alumnes de l'Escola Joan Maragall

OKK

Aquest dimecres 5 d'abril, l'alumnat d'Infantil de l'Escola Joan Maragall de Lleida ha desenvolupat una experiència sobre l'aprenentatge de la Vida a la Terra, juntament amb els estudiants de la Facultat d'Educació de la UdL.

L'activitat ja fa diverses setmanes que es prepara a l'escola i ha consistit en una observació i coneixement per part dels nens de 3, 4 i 5 anys sobre els éssers vius. Tot el treball s'ha enregistrat en vídeo, i s'ha dut a terme la documentació del comportament dels animals i plantes observats.

Per la seva part, els estudiants del Grau de Gestions Creatives de la Facultat d’Educació han preparat la visita dels nens i han programat diversos tallers amb animals vius, per tal de fer una dinàmica de preguntes i observacions amb els infants del l'Escola Joan Maragall.

La Jornada ha estat molt satisfactòria, tant per part de les mestres de l'escola, com dels responsables de didàctica de les ciències de la Facultat, atès que aquesta visita representa una oportunitat excel·lent per a l'aprenentatge i interacció entre els aspectes teòrics i l'aplicació real amb els infants.

Aquesta experiència s'emmarca en el si del Projecte Magnet emparat per la Fundació Jaume Bofill. L'escola Joan Maragall té un conveni de col·laboració amb la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social i la Facultat de Lletres, així com amb Magical Media i amb el Grup Segre, per al desenvolupament d'aquest projecte.

Consulta aquí la galeria de fotografies que es van fer durant el matí.

Al web de la Facultat d'Educació podràs trobar també una notícia de la jornada. Vols llegir-la? Clica aquí.