Trobades pedagògiques d’impuls a la millora de l’anglès als centres de primària

children-cute-drawing-159823

Trobades pedagògiques d’impuls a la millora de l’anglès als centres de primària.

L’Equip ICE L’anglès va de debò. Projecte Educatiu de la Universitat de Lleida organitza aquestes dues jornades per tal de presentar el treball fet fins el moment amb l’objectiu de crear diàleg entre els assistents i de donar suport als centres d’educació primària que ho desitgin en la millora de la competència en llengua anglesa de l’alumnat d’aquesta etapa tot seguint un protocol d’assessorament.

Es recomana que de cada centre hi assisteixi un membre de l’equip directiu i un o més docents d’anglès.

Continguts:

• Presentar l’Equip ICE L’anglès va de debò. Projecte educatiu i l’objectiu de l’Equip.
  • Presentar el treball elaborat adreçat als centres de primària:
    • Qüestionari de diagnosi
    • Guia per superar reptes i dificultats en l’ensenyament i aprenentatge de l’anglès.
  • Crear un espai de diàleg entre el professorat d’anglès i membres d’equips directius assistents.
  • Donar a conèixer el protocol d’assessorament als centres.
  • Presentar les conclusions globals de la diagnosi realitzada en els centres de primària que, voluntàriament, hagin respost el qüestionari
  • Conèixer el Projecte de plurilingüisme Meridio de l’ESC Enric Farreny, de Lleida.

Sessió del divendres 22 de febrer

10h -  Benvinguda insitucional

10:15h -  Presentació del projecte Meridiode l'ESC Enric Farreny, de Lleida.

A càrrec del Sr. Ramon Corral, director del centre, i del Sr. Juan A. Soler, cap d'estudi.

11h - Presentació de les conclusions globals del qüestionari de detecció.

A càrrec de l'Equip ICE L'anglès va de debó. Projecte educatiu.

11:30h - Taules de debat al voltant dels reptes detectats al qüestionari.

12:15h - Exposició de les conclusions de les taules de debat.

12:30h - Cloenda

Data: Aquesta activitat de formació consta de 2 sessions: 23 de novembre i 22 de febrer.
Hora:

23 de novembre: 9:30h a 12:30h

22 de febrer: 10:00h - 12:30h

Lloc: Sala de Juntes (1.35) de l'edifici de la Facultat de Dret, Economia i Turisme. Campus de Cappont de la UdL - . C/ Jaume II, 73 (Lleida)

Vídeo de presentació del Projecte Meridio de l'ESC Enric Farreny

Cartell de la jornada del 22 de febrer