Trobada pedagògica "Amics crítics: mentors i tutors al Grau d’Educació Primària"

Sin título2
Facultat de Ciències de l'Educació, Campus Cappont (UdL)
Finalització:

Descripció i dades d'agenda:

Aquesta jornada té per objectiu reflexionar i compartir l'estratègia “L’Amistat Crítica”, essencial en el procés de canvi i millora de la pràctica educativa, afavorint la construcció de coneixement compartit mitjançant la conversa crítica i col.laborativa entre companys.

La jornada comptarà amb dues sessions, de 2 hores cada una, a càrrec de Rodrigo Fuentealba Jara, de la Universitat de San Sebastián – Santiago de Xile.

• Dies: 25 i 26 de març de 2020
  • Horari: de 18h a 20h (4 hores en total)
  • Lloc: Facultat de Ciències de l'Educació. Avinguda de l'Estudi General, 4 (Campus de Cappont), Lleida.
  • Espai: Sala de Videoconferències del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont.

Objectius de la jornada:

• Conèixer els elements per al disseny de dinàmiques d’amistat crítica als centres escolars.
  • Explorar les possibilitats de l’amistat crítica entre mentores i mentors al Grau d’Educació Primària

Continguts de la jornada:

• L’amistat crítica.
  • Professionalitat docent i amistat crítica.
  • Dinàmiques per a una col·laboració crítica.
  • De la unidireccionalitat a la bidireccionalitat en l’amistat crítica, cicle de l’amistat crítica.
  • Amenaces per a l’amistat crítica

Cartell de la Jornada.