Trastuss

Web:
Pàgina web Katakrak
Finalització:

El 22 de novembre ens va visitar la companyia d’arts de carrer dedicada a la creació de jocs amb materials reciclats anomenada Katakrak. L’Institut Castell dels Templers i l’Escola Joan Maragall de Lleida van tenir l’oportunitat de viure l’experiència mitjançant recursos recuperats per a compartir espais de creació.

Trastuss és un projecte creat per encomanar la passió per fer jocs i artefactes nous a partir de materials i objectes en desús. Trastuss permet ampliar coneixements relacionats amb l'actitud creativa, el treball en equip o l'apoderament individual, aprofundint en el reconeixement i l’augment d'habilitats personals.

Es van fer jocs molt interessants a partir de rellotges antics, cartró, suro, pilotes, gomes, botelles de plàstic i altres.

Àlbum fotogràfic