Taller mini-clase: "Mi hermana Elba y los altillos de Brumal"

Mi hermana Elba
Adreça:

Sala de Juntes del 2n pis, Edifici de Rectorat-Facultat de Lletres, Universitat de Lleida

Cada any per les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) es publica un seguit de lectures presctiptives a llegir prèviament. Mi hermana Elba y los altillos de Brumal, de Cristina Fernández Cubas, forma part d'aquesta llista dins l'assignatura de Literatura castellana.

És per això que l'Equip ICE de Llengua i Literatura Castellanes, en col·laboració amb el Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica, organitza una sessió de formació, relacionada amb l'activitat "Actualització en Llengua i Literatura Castellanes". Aquest taller mini-classe estarà a càrrec de la professora Isabel Roca Burillo (INS Josep Vallverdú). Pretén facilitar la tasca dels professors en aquesta matèria tot compartint materials i eines diverses per treballar la lectura en qüestió.

Aquesta sessió va adreçada principalment al professorat de Secundària i Batxillerat, però està oberta a tothom qui vulgui assistir-hi.

Els materials que es van presentar durant la sessió es poden consultar en aquest enllaç