Taller "Sexe al cervell?" a Igualada

IMG_8186-min

El passat dimarts 15 de gener, l'ICE de la UdL, conjuntament amb la Setmana de la Ciència, va realitzar a l'Institut Milà i Fontanals d'Igualada el taller anomenat "Sexe en el cervell?", sobre com funciona el cervell d’un noi i d’una noia, a 70 alumnes de 1r i 2n de batxillerat impartit per la professora de Psicobiologia de la UdL Ester Delfils.

En aquest taller es va abordar, mitjançant diverses activitats interactives i vídeos, les diferències sexuals humanes (anatòmiques, fisiològiques i de comportament).  Es va parlar de les dicotomies de sexes i gèneres, així com de l'orientació sexual i la identitat de gènere. Des d’una perspectiva científica, es van desmitificar algunes assumpcions errònies sobre aquests temes. També es va parlar de quines són les aportacions recents de les neurociències a la comprensió del que és el nostre principal òrgan sexual: el cervell.

Àlbum de fotografies