Taller Itinera, "Introducció als mètodes de recerca"

IMG_5925

El pròxim 20 de juny es durà a terme el taller "Introducció als mètodes de recerca", a l'aula 1.08 de l'Edifici Polivalent, al Campus de Cappont de la Universitat de Lleida.

El taller començarà a les 9 hores del matí, amb una petita introducció dels continguts que es tractaran. Seguidament, començarà el taller d’accés i ús d'informació des de la UdL a càrrec de Sandra Castro, de la biblioteca de Cappont. El taller continuarà després d'un breu descans.

Els alumnes participants d'aquest taller seran alumnes de primer de batxillerat que participen al Projecte Itinera. La idea és que treballin amb els seus propis treballs de recerca i que, per tant, tota la formació adquirida els sigui de gran ajuda. El taller comptarà amb més de 30 alumnes que escoltaran atents les indicacions i estratègies per buscar informació per al seu TdR.

L'objectiu d'aquest taller és proporcionar eines d'accés a la informació i posar a disposició de l'alumne tots els recursos que la Universitat de Lleida pot oferir als estudiants.

Podeu consultar el programa aquí:

Contingut

9:00-10:00

Presentació del matí de formació.

El treball de recerca. Per què el TdR a la UdL?

Les pràctiques a l’empresa en el batxillerat

Els premis TREBALLS DE RECERCA

10:00-11:00

Taller d’accés i ús d'informació des de la UdL (1a part) a càrrec de Sandra Castro:

Estratègies de cerca en catàlegs i cercadors d'Internet

Avaluació de la informació

11:00-11:30

Descans

11:30-12:30

Taller d’accés i ús d'informació des de la UdL (2a part) a càrrec de Sandra Castro:

Ús ètic de la informació

Citacions bibliogràfiques i referències a d’altres fonts de la informació