Taller Itinera, "Introducció als mètodes de recerca"

IMG_5925

Els pròxims 8 i 9 de maig es durà a terme el taller "Introducció als mètodes de recerca", a l'aula 0.37-0.38 d'INFORMÀTICA de l'Edifici de la Facultat de Dret, Economia i Turisme, al Campus Cappont de la UdL (C/ Jaume II, 73).

El taller començarà a les 16.30 hores de la tarda, amb una petita introducció dels continguts que es tractaran. Seguidament, començarà el taller d’accés i ús d'informació des de la UdL a càrrec de Sandra Castro, responsable de la biblioteca de Cappont.

Els alumnes participants d'aquest taller seran alumnes de primer de batxillerat que participen al Projecte Itinera. La idea és que treballin amb els seus propis treballs de recerca i que, per tant, tota la formació adquirida els sigui de gran ajuda. El taller comptarà amb més de 70 alumnes que escoltaran atents les indicacions i estratègies per buscar informació per al seu TdR.

L'objectiu d'aquest taller és proporcionar eines d'accés a la informació i posar a disposició de l'alumne tots els recursos que la Universitat de Lleida pot oferir als estudiants.

Podeu consultar el programa aquí:

Contingut

Presentació de la sessió de formació.

El treball de recerca. Per què el TdR a la UdL?

Les pràctiques a l’empresa en el batxillerat

Taller d’accés i ús d'informació des de la UdL, a càrrec de Sandra Castro:

Estratègies de cerca en catàlegs i cercadors d'Internet

Avaluació de la informació

Ús ètic de la informació

Citacions bibliogràfiques i referències a d’altres fonts de la informació

Descans i desplaçament a la biblioteca de Cappont

Coneixement de la biblioteca de Cappont i ús dels seus recursos

Lliurament dels carnets de la biblioteca als assistents

Àlbum de fotografies de l'edició del juny 2018

Àlbum de fotografies de l'edició del juny 2017