Sessió del Projecte Partner FP: biotecnologia vegetal a ETSEA

Campus ETSEA
Finalització:

Descripció de l'activitat:

Durant el curs 2019 - 2020, l'INS Torrevicens de Lleida segueix el projecte Partner FP: els alumnes CFGS de Laboratori clínic i biomèdic resolen un repte plantejat pel departament de biotecnologia vegetal de ETSEA, en col·laboració amb ICE de l'UDL.

Aquest projecte pretén que l'alumnat aprengui a partir de l'experiència i l'autoaprenentatge i, a la vegada, s'apropi als mons de la recerca i la universitat. Aquest és un projecte innovador en quan a metodologia d’aprenentatge que es va iniciar el curs passat de forma pionera a Lleida i va ser valorat per part de l'alumnat molt positivament.

Aquest passat dijous, 20 de febrer, els alumnes van realitzar la segona sessió d’aquest curs en els laboratoris de ETSEA, que ha consistit en una pràctica i una sessió d’assesorament del projecte. Després els alumnes seguiran el seu aprenentatge de forma autonoma a l'institut fins la propera sessió conjunta.

Imatges de l'activitat