Representació de l'obra de teatre "Mindscapes"

mindscapes
Plató de televisió de la Facultat de Lletres, 3.17B

El passat dijous 1 de juny, al plató de televisió de l'edifici del Rectorat (Facultat de Lletres), a la Universitat de Lleida, va tenir lloc la representació de l'obra de teater "Mindscapes", escrita i dirigida per la Núria Casado, amb la col·laboració dels alumnes que cursen l'assignatura de la Núria, del Grau en Estudis Anglesos. L'obra és una adaptació lliure de 17 textos de la narrativa contemporània, i ha estat produïda pel Departament d'Anglès i pel Vicerectorat d'Activitats Culturals i Projecció Universitària de la Universitat de Lleida.

Prop de 120 alumnes, de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat, van assistir a la presentació de l'obra de teatre. "Mindscapes" emmarca la tragèdia, el drama, la comèdia, el clown, la dansa, la música i el teatre visual. Cadascun dels textos, i el conjunt de tota l’obra, pretenen fer reflexionar sobre les llums i les ombres de les ments humanes. I ben bé que ho aconsegueixen.

Pots consultar el programa de l'obra aquí.

En aquest enllaç pots veure totes les fotos que vam fer el dia de la representació.

Pots consultar aquí el trailer de l'obra de teatre. T'ho perdràs?