Presentació del llibre "PARA PENSAR UN RATO... O MÁS"

Lloc:
Sala de Videoconferències - Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera
Adreça:

Campus Cappont de la UdL

Finalització:

Presentació del llibre "PARA PENSAR UN RATO... O MÁS"

l'ICE de la Universitat de Lleida us convida a la presentació del llibre  "PARA PENSAR UN RATO... O MÁS", de la Doctora Paquita Sanvicén, professora de la Universitat de Lleida.

L'obra descriu i reflexiona sobre els riscos de l'ús de les tecnologies de la informació de forma inadequada per part de l'alumnat.
També dóna pautes als docents per tal de treballar les tecnologies adequadament dins i fora de l'aula.

La presentació del llibre anirà a càrrec de la Dra. Neus Vila, vicerectora d'Estudiants de la Universitat de Lleida, Dr. Carles Alsinet, degà de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida i Joaquim Prats i Fidel Molina, directors de la col.lecció Educació d'Editorial Milenio.