Obra de teatre 'Life is for the living'

Facultat de Lletres-Rectorat, 3.17.B, Universitat de Lleida

Finalització:

Obra de teatre 'Life is for the living'

El Departament d'Anglès i Lingüística presenta una obra de teatre de la mà dels estudiants d'Estudis Anglesos d'aquest any, Life is for the living. Va ser representada el darrer dia 16 de maig, en dues sessions, una a les 18h i l'altra a les 21h, al plató de la Facultat de Lletres.

Life is for the living, que dura 75 minuts, té la particularitat d'estar basada en una dramatúrgia col·lectiva co-escrita amb els participants, i correspon al treball de creació, muntatge i assaig fet amb alumnes de 3er i 4art d'Estudis Anglesos durant els darrers tres mesos. Des del punt de vista textual, està inspirada en la teatralitat de les denominades "obres de la memòria", així com en dramatúrgies americanes clàssiques entorn la vida familiar.

Cartell de l'obra