L'Equip ICE "Anglès a primer cicle d'educació infantil" publica el seu estudi

anglès

Després de mesos de treball, l'Equip ICE "Anglès a primer cicle d'educació infantil" publica al repositori obert de la UdL, el seu estudi sobre "Les experiències de les Escoles Bressol Municipals d’Albarés i de Ronda-La Mercè".

L’any 2013 es va introduir l’anglès a les aules de dos anys de l’Escola Bressol Municipal Albarés de Lleida sota l’aixopluc del seu projecte lingüístic. L’experiència i els bons resultats obtinguts van incentivar a crear i a implementar un projecte formal i poc estès fins al moment a les Escoles Bressol Municipals de la ciutat; iniciar els infants en llengua anglesa fent immersió ja des de nadons. Dos anys després, durant el curs 2015-2016, es va fer llengua anglesa a dues escoles bressol municipals lleidatanes; Albarés i Ronda-La Mercè en les que es van dissenyar i dur a terme activitats emprant una metodologia participativa i flexible. Posteriorment a la implementació, es va reflexionar sobre els resultats obtinguts i sobre el procés del projecte.

En aquest enllaç podeu veure tot el material que els integrants d'aquest Equip ICE han penjat al repositori, fruit de mesos de feina i investigació.