L'ATENCIÓ EDUCATIVA DELS MÉS CAPAÇOS: POT SEGUIR ESPERANT?

touron
Auditori Centre de Cultures i Cooperació Tranfronterera
Adreça:

Av. Jaume II, 67 25001 Lleida

Preu:
Activitat gratuïta

XERRADA: L'ATENCIÓ EDUCATIVA DELS MÉS CAPAÇOS, POT SEGUIR ESPERNAT?

El proper dia 17 de març FANJAC Lleida, amb la col·laboració de la Universitat de Lleida (UdL)-Institut de Ciències de l'Educació, organitza la conferència:

"L'atenció educativa dels més capaços: pot seguir esperant?"

L’acte es durà a terme de les 10:30h-12:45h a l'Auditori-Centre de Cultures i Cooperació Transfrontera del Campus de Cappont de la UdL

La conferència serà a càrrec d'en Javier TOURÓN, catedràtic de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació, Doctor en Ciències de l'Educació i Ciències Biològiques. Vicerrector d'Innovació i Desenvolupament Educatiu a la Universidad Internacional de la Rioja-UNIR. Consultant Editor de la Revista Española de Pedagogía, Estudios sobre Educación entre d'altres.

L’acte serà de lliure accés i obert a professionals, estudiantat universitari i famílies.

En acabar la conferència hi haurà torn de preguntes.

Per qüestions d'aforament es prega inscripció prèvia AQUÍ

Resum d'agenda:

Data: 17 de març

Lloc: Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera. Campus Cappont UdL

Hora: a les 10:30