Jornada Patis Coeducatius

Patis coeducatius 12-02-2020
Lloc:
Auditori de l'Edifici Transfronterer del Campus de Cappont de la UdL

Descripció i programa de la Jornada:

La Jornada de Patis Coeducatius neix de la voluntat de reflexionar al voltant de la qüestió de la coeducació i de com traslladar aquest procés de reflexió també a l'espai del pati escolar.

Amb l'objectiu de presentar una guia útil per als centres que sentin la motivació d'iniciar aquest procés de reflexió, i a partir d'un parell d'experiències ja iniciades en centres escolars de Lleida, parlarem de com començar una reflexió al voltant d'una distribució coeducativa dels patis i com replantejar canvis si valorem que són necessaris.

Hi col·laboren Equal Saree i l'Associació Llavors de vincle.

17:30h

Ponència sobre la guia "El pati de l'escola en igualtat?", a càrrec d'Equal Saree, col·lectiu d'arquitectes i urbanistes feministes.

Aquesta guia ha estat elaborada a partir de l'experiència d'acompanyar alguns centres en el procés de reflexió i canvi al voltant dels patis coeducatius i pretén servir d'eina pràctica per aquells centres que també vulguin iniciar-se en aquesta reflexió.

18:30h Ponència i diàleg obert "A primària, patis coeducatius. I a secundària, què?", a càrrec de dos centres de Lleida (l'Escola Ciutat Jardí i l'Escola Bressol de Cappont) que exposaran la seva experiència en els patis coeducatius, iniciada l'any passat.

Qui hi pot participar?

Aquesta és una jornada oberta a tothom i sense inscripció. T'ho perdràs?

Organitza:

- Gestions creatives

- FEPTS

- Equip ICE coeducació

- Centre d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera

-Llavors de vincle

Cartell de la Jornada:

Fes click a sobre per ampliar-lo.

Fotografies de la Jornada.