JORNADES: "Ser home no és un factor de risc, intentar ser-ho sí"

Finalització:

Descripció:

Amb aquesta jornada l’Equip ICE de Coeducació volem posar l’accent en la necessària revolució personal i comunitària dels homes en el camí cap a una societat igualitària on les cures i les persones siguin el centre.

Visibilitzarem les exigències i els costos de la masculinitat tradicional (tant a nivell personal com col·lectiu). Reforçarem que el canvi és possible, tot coneixent experiències reals. I mostrarem algunes pautes per a treballar amb nois joves.

A més, hi haurà presentacions sorpresa en cada sessió.

Us ho perdreu?

Dimecres, 10 de novembre

Xerrada: “Masculinidades y salud: costos y privilegios de vivir en la ‘Caja’”

Ponent: Dr. Benno George Alvaro de Keijzer Fokker. Doctor en salut mental comunitària. Professor a la Universidad Veracruzana de Mèxic. Expert en gènere, masculinitats, violència, salut i educació.

Sessió virtual: S'enviarà l'enllaç a les persones inscrites.

Dimecres, 17 de novembre

Conversatori: "Tastets de vida d'homes valents"

Ponents: Mario Campaña, llevador, i Jordi Villegas, mestre d'educació Infantil.

Espai: Vestíbul - Hall principal de l’edifici CCCT (davant de la sala d'actes).

Dimecres, 24 de novembre

Xerrada: “Homes, masculinitats, cures i coeducació”

Ponent: Dr. Paco Abril Morales. Doctor en Sociologia. Professor a la Universitat de Girona. Expert en gènere i masculinitats, consultor i formador.

Espai: Sessió híbrida. En el cas de venir presencial, a l’aula 0.04 de l'edifici Transfronterer (CCCT) del Campus de Cappont. En el cas d’assistir virtualment, l'enllaç a la sala del campus virtual serà la mateixa que la de la primera sessió.

DADES D'AGENDA

Horari: Les tres sessions començaran a les 18.00h i finalitzaran a les 19.30h.

INSCRIPCIÓ per usuaris XTEC: ENLLAÇ

INSCRIPCIÓ sense usuari XTEC: ENLLAÇ

CERTIFICACIÓ

• Certificat d’assistència (5hores) amb la participació al 80% de les sessions, NOMÉS USUARIS XTEC.
  • Activitat reconeguda pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a través de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UdL.

Descarrega’t el CARTELL