Interioritat compartida

Espai de trobada flexible, dinàmic i participatiu

meditation-1000062_1920

INTRODUCCIÓ

Des de l’Institut de Ciències de l’educació de la UdL, el grup ICE d’Educació i Mindfulness us convida a participar en l’activitat de Formació que plantegem per aquest curs 2020/21.

Aquest equip va nàixer amb l’objectiu de poder formar professionals en el cultiu de l’atenció plena i en poder aplicar la vivència del Mindfulness a la pràctica educativa.

A partir de les diverses formacions realitzades al llarg d’aquests anys, plantegem un programa de formació que anomenem “Interioritat compartida”, concebut com un espai de trobada flexible, dinàmic, participatiu, orientat a la pràctica compartida i l’assessorament als professionals de l’educació formal i no formal, interessats en treballar l’atenció plena, l’autocura i la cura dels altres. La metodologia d’aquest programa de formació combina els fonaments teòrics amb la pràctica basada en dinàmiques participatives d’aprenentatge experiencial que ajudin a comprendre el nostre cos i la nostra ment de manera que puguem aprofundir en l’art de la consciència plena en la nostra vida personal i professional.

A QUI S’ADREÇA?

Animem a participar-hi als professionals de l’educació formal i l’educació no formal , així com a les persones que us esteu formant per a ser futurs docents.

Les sessions s’iniciaran de manera virtual i es combinaran amb la modalitat presencial, en la mesura en que sigui possible, ateses les actuals circumstàncies.

PROGRAMA

Les sessions tindran una periodicitat mensual i una durada d’una hora i 30 minuts (de 10 a 11.30h del matí).

1ª sessió: Dissabte 23/01/2021 :“Trobant l’àncora”.

2ª sessió: Dissabte 13/02/2021: “Amplificar els sentits”

3ª sessió: Dissabte 13/03/2021: “Habitar el cos”

4ª sessió: Dissabte 24/04/2021: “ M’estimo!”

INSCRIPCIÓ

Amb correu XTEC: https://ja.cat/N6v6J

Sense correu XTEC: https://ja.cat/kPF6x

CERTIFICACIÓ

• Certificat d’assistència amb la participació al 80% de les
  • Activitat reconeguda pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a través de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UdL.

Descarrega't el CARTELL