Informació Mercat de Tecnologia

robot4
 |

Tal com es va informar fa unes setmanes, aquest any 2020 el Mercat de Tecnologia no es podrà fer en el format tradicional. Tanmateix, la Xarxa de Mercats de Tecnologia està treballant per oferir el Mercat per via telemàtica, valorant diferents possibilitats:

• Vídeos i animacions de 3-4 minuts en què cada grup d'alumnes exposa el seu projecte i fa una mostra del funcionament del que proposen.
  • Pòsters, en format d'1 slide de Power Point, on es mostri un esquema del projecte realitzat.

Aquests vídeos, animacions i pòsters es publicarien als webs dels respectius Mercats per tal que siguin accessibles a tothom que tenia previst visitar-los. Aquests Mercats de Tecnologia Virtuals poden ser duts a terme més fàcilment en la situació en què ens trobem i es podria integrar dins el projecte educatiu d'enguany.

Podeu consultar aquí una carta amb informació més detallada.

Abans d'endegar res, però, volem traslladar aquesta informació a tots els professors i professores, i centres de Secundària interessats en el Mercat de Tecnologia per conèixer la vostra opinió i comunicar-vos que estem oberts a rebre altres opcions que considereu adients i puguin ser adequadres per difondre la feina realitzada per l'alumnat dels centres preuniversitaris, en l'àmbit de la tecnologia.

EL MERCAT DE TECNOLOGIA EL FEM PLEGATS!

Si voleu participar enguany podeu fer arribar la informació al correu ice.fp@udl.cat