III Congrés Internacional GESEC-Càtedra Fundación ASISA

Profiguración y envejecimiento: nuevas perspectivas intergeneracionals en salud y educación.

INTRODUCCIÓ:

Amb l'objectiu d'impulsar i potenciar activitats acadèmiques relacionades amb la salut, l'educació i la qualitat de vida. En base a aquesta filosofia s'organitza aquest congrés en què s'abordaran diferents problemes relacionats amb l'envelliment i la profiguració, sempre des d'una perspectiva interdisciplinària de socialització conjunta, col·laborativa i de forma dialògica per promoure les relacions intergeneracionals entre les persones grans, els adults i els joves.

El congrés es durà a terme en dos dies i, el primer dia, en col·laboració amb la Jornada ECAVINAR "Envelliment, qualitat de vida a través de la Narrativa ", aprofitant un parell de sessions de la Jornada que són també temàtica del Congrés.

PROGRAMA:

Dijous 3 de desembre

13:15 - 14:00h Conferència Envelliment actiu, relacions intergeneracionals i qualitat de vida.

• PONENTS:
    • Jose Yuni
    • Glòria Fernández-Majorals
    • Fidel Molina-Luque.

17.00 - 18:30h Sesió amb “POLICY MAKERS" Envelliment i qualitat de vida: reptes de futur.

• PARTICIPANTS:
    • Marta Gabernet Foix. Responsable d'atenció integrada i cronicitat de la Regió Sanitària de Lleida, CatSalut.
    • Miquel Pueyo Parisi. Paer / Alcalde de Lleida.
    • Daniel Prats Santolaria. Terapeuta ocupacional. Hospital Sant Joan de Déu.
    • Albert Quiles. Director Fundació Amics de la Gent Gran.
    • Ander Errasti. Filòsof. Universitat de Barcelona.
    • Anna Soldevila Benet

Dijous 10 de desembre

16:30 - 17:30h Conferència Perspectives internacionals en innovació i investigació de l'envelliment.

• PONENT:
    • Lourdes Pérez Ortiz. Universitat Autònoma de Madrid.
  • MODERACIÓ:
    • Francesc Valenzuela Pascual.

17:45 - 18: 45h Taula rodona Educació, salut i gestió de l'envelliment.

• PONENTS:
    • Ana Mari Fité. Infermera. Departament de Salut.
    • Maria Rosa López Cervelló. Treballadora social. Institut Català de la Salut.
    • Xavier Lorente. Universitat Internacional de la Rioja.UNIR.
    • Esther Rubinat Arnaldo

18:45 - 19: 00h Conclusions i tancament de la Jornada.

INSCRIPCIÓ

Preu per participant: GRATUÏT

• Inscripció a la jornada del dia 3 de desembre: enllaç
  • Inscripció a la jornada del dia 10 de desembre: enllaç

Aquest enllaç per seguir les dues sessions dels dos dies, s'enviarà per correu electrònic la setmana anterior a la sessió (és molt important inscriure amb el mateix nom i dades en les dues jornades per a la correcta emissió de certificats).

Teniu el diptic al següent ENLLAÇ

Contacte: joan.blanco@udl.cat