FIRST LEGO League

índex

FIRST LEGO League

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) organitza al febrer una nova edició de la *FIRST LEGO League*. Enguany amb la gran novetat que es duu a terme en dues seus:

Lleida 16 de febrer de 2019
Igualada 23 de feber de 2019

Podeu informar-vos de les novetats, els horaris, la informació dels equips, etcètera a la web.

Necessitem gent entusiasta, responsable i compromesa que gaudeixi treballant amb els més Joves i que vulguin fer de la FLL una experiència inoblidable per als equips. El conjunt de tasques que podeu desenvolupar és el següent:

Àrbitres controlen el joc dels robots en les taules de competició.
Jutges valoren el projecte científic, la integració dels valors FLL, etc.
Informació i Espais Donen Informació al públic i controlen les entrades i sortides dels espais durant el torneig.
Floaters FLL acompanyen els equips FLL durant tot el torneig.
Floaters Jr. acompanyen els equips Junior durant tot el torneig.
Monitors de Lleure gestionen i dinamitzen els tallers per als més petits.
Muntatge de kits munten els kits de les taules de competició i s’asseguraren que es mantenen en bon estat

Si voleu participar com a voluntari en la 8a Edició de la First Lego League a Lleida, deixa'ns les teves dades al formulari d'inscripció.

Si voleu participar com a voluntari en la 2a Edició de la First Lego League a Igualada, deixa'ns les teves dades al formulari d'inscripció.

Així mateix, si ets *estudiant de la UdL* et recordem que des del passat 7 de gener podeu, si us interessa, *matricular-vos a l’activitat* “La UdL amb la FLL” per tal d'obtenir 1 crèdit ECTS* per la vostra participació com a Voluntaris a través de la SEU ELECTRÒNICA de la UdL (Carpeta personal > Què puc pagar > Congressos i jornades > Pagament en línia).

En aquesta activitat es pot matricular qualsevol estudiant de la UdL, sempre i quan no hagin aconseguit el crèdit per la seva participació en edicions anteriors.