Els petits universitaris de la UdL

Universitat de Lleida
Adreça:

Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social (Campus Cappont)

Finalització:

Els petits universitaris de la UdL

La Universitat de Lleida obre les portes als escolars de primària amb el projecte Petits Universitaris.

Una iniciativa que pretén apropar els infants al món científic i acadèmic, fent-los despertar l’interès per la ciència, la cultura i el coneixement.

Hi participen les següents escoles: Àngel Guimerà (Balaguer), Camps Elisis (Lleida), Magraners (Lleida) i Santa Maria de Gardeny (Lleida). En total són 140 infants de Cicle Superior que durant tot el matí viuran l'experiència de ser uns Petits Universitaris. Realitzaran tallers que els estudiants de 3r curs del Grau d'Educació Primària Dual han preparat amb els seus professors de la matèria de Ciències Experimentals.

Petits Universitaris vol potenciar la relació entre universitats i escoles i entre professors universitaris i mestres, i vol constituir una eina útil de suport a l’educació primària.

Imatge extreta del Diari Segre (12/06/2019)

Programa de la jornada

Àlbum de fotos