EDUHACK

Saló Víctor Siurana - Rectorat UdL
Finalització:

Apuntat a l’EDUHACK – Mobile World Capital Barcelona

EduHack és una iniciativa del programa mSchools per connectar, inspirar i oferir les eines als directors i docents d’avui per a dissenyar nous models d’ensenyament i aprenentatge incorporant la tecnologia digital. Basat en els principis del design thinking aplicats a les competències i oportunitats del segle XXI, l’objectiu és plantejar reptes i desenvolupar solucions de forma creativa i col·laborativa.

La segona edició d’EduHack consta de dues parts: unes sessions presencials i un procés en línia continuat per desenvolupar i pilotar les propostes en contextos educatius reals.

La sessió inicial de llançament se celebrarà  el 18 de novembre del 2017 i tindrà  lloc simultàniament a quatre seus a Catalunya, per tal d’afavorir la creació de comunitats d’aprenentatge i el treball en equip.

Aquestes seus són la Universitat Pompeu Fabra, a Barcelona, la Universitat de Girona, a Girona, el Complex Educatiu, a Tarragona i la Universitat de Lleida, a Lleida.

Poden participar-hi docents de tots els nivells educatius i àmbits curriculars, professors i estudiants de màster i grau relacionats amb l’educació, experts de la indústria i professionals de centres de recerca.

Sessió inicial de la 2a edició d'Eduhack

Si vols participar en la 2a edició d’EduHack, només cal que omplis aquest formulari d’inscripció. Tens temps fins al pròxim 29 d’octubre! Per a més informació, visita la plataforma EduHack.

#mSchoolsEduHack

Tota la informació a: http://projectes.xtec.cat/eduhack/eduhack-2a-edicio/

Àlbum fotogràfic

Pòster Eduhack